Všeobecné obchodní podmínky Zdravá dětská obuv, ortopedické vložky do bot, dětské zdravotní boty, dětské botičky, gumáčky.

Společnost svorto s.r.o.

Sídlem Praha 10, Průběžná 787/30, PSČ 100 00
IČ: 261 28 667
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíle C, vložce 72666

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Shrnutí obchodních podmínek

Osobní odběr je možný po doručení potvrzení objednávky v provozovně prodávajícího umístěné na adrese: Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice, tel. 222 512 123. Otevírací doba: PO - PÁ 9.00 - 18.30, SO - 9.00 - 13.00(v průběhu letních prázdnin, soboty zavřeno). Zaslání zboží na dobírku do 2 - 3 pracovních dnů přepravní službou PPL do ČR nebo na Slovensko:


Česká republika
Osobní odběr 0 Kč
PPL (při objednávce do 1000 Kč vč. DPH) 99 Kč
PPL (při objednávce nad 1000 Kč vč. DPH)
0 Kč
Slovenská republika
PPL (při objednávce do 100 € / 2 500 Kč vč. DPH) 8 € / 210 Kč
PPL (při objednávce nad 100 € / 2 500 Kč vč. DPH) 0 € / 0 Kč

 

VÝMĚNA

Nabízíme výměnu do 14-ti dnů za zboží ve stejné hodnotě, pokud je skladem, za podmínek, že bude vráceno kompletní v originál obalu a veškeré dokumentace, musí být vráceno čisté, nepoškozené a nepoužité ve stavu, v jakém bylo kupujícím převzato. Zboží je možno vyměnit osobně nebo zaslat po předchozí domluvě (ne na dobírku!!!) na prodejnu Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice, tel. 222 512 123, otevírací doba PO - PÁ 9.00 - 18.30, SO - 9.00 - 13.00(v průběhu letních prázdnin, soboty zavřeno)

Více viz. celé obchodní podmínky...

1. Základní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti vyplývající prodávajícímu a kupujícímu z kupní smlouvy uzavřené při nákupu zboží nabízeného v internetovém obchodě umístěném na internetové adrese www.zdrava-detska-obuv.cz (dále jen „internetový obchod“) postupem uvedeným v těchto obchodních podmínkách.

1.2. V případě, kdy je kupujícím spotřebitel, se na vztah upravený těmito obchodními podmínkami vztahuje dále občanský zákoník. V ostatních případech se vztah upravený těmito obchodními podmínkami řídí obchodním zákoníkem.

1.3. Pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí:

1.3.1. prodávajícím – společnost svorto s.r.o., se sídlem Praha 10, Průběžná 787/30, PSČ 100 00, IČ: 261 28 667, DIČ: CZ26128667, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíle C, vložce 72666, registrovaná jako plátce daně z přidané hodnoty v České republice;

1.3.2. kupujícím – osoba, která v souladu s těmito obchodními podmínkami provedla objednávku zboží nabízeného v internetovém obchodě;

1.3.3. kupujícím - spotřebitelem – kupující, který je považován za spotřebitele dle zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku;

1.3.4. kupujícím - podnikatelem – kupující, který není kupujícím - spotřebitelem; pokud zájemce v objednávce uvede identifikační číslo, považuje se za kupujícího - podnikatele;

1.3.5. zájemcem – osoba, která provádí výběr zboží v internetovém obchodě a přípravu objednávky za účelem koupě vybraného zboží.


2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy, zrušení objednávky

2.1. Zájemce provádí výběr zboží pro objednávky prostřednictvím jeho vložení do nákupního košíku. Vybrané zboží lze z nákupního košíku následně opět vyjmout. Po dokončení výběru zboží může zájemce provést objednávku vybraného zboží obsaženého v nákupním košíku. V průběhu provádění objednávky je zájemce povinen uvést své kontaktní údaje, označené jako povinné, které jsou nezbytné pro řádné zpracování objednávky. Bez vyplnění povinných údajů nelze objednávku provést. Zájemce je dále povinen zvolit způsob dodání (způsob platby je závislý na zvoleném způsobu dodání). Před potvrzením a odesláním objednávky se zobrazí rekapitulace objednávky. Zadané údaje lze upravit před potvrzením a odesláním objednávky.

2.2. Zájemce, který se zaregistruje na internetových stránkách internetového obchodu a zřídí si tak svůj účet, nemusí při objednávkách opakovaně zadávat své identifikační údaje. Zájemce, který se zaregistruje, má dále možnost sledovat historii svých objednávek. Registrace není podmínkou pro provedení objednávky.

2.3. Odesláním objednávky zájemce vyslovuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.

2.4. O doručení objednávky prodávajícímu je kupujícímu zasláno oznámení na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce.

2.5. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem přijetí (akceptace) objednávky prodávajícím. O přijetí objednávky zašle prodávající kupujícímu oznámení s rekapitulací objednávky na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce do 24 hodin od přijetí objednávky. Jestliže však 24hodinová lhůta uvedená v předchozí větě končí nebo začíná v jiný než pracovní den, končí tato lhů1 2ta uplynutím nejbližšího bezprostředně následujícího pracovního dne. Doručení oznámení kupujícímu není předpokladem uzavření kupní smlouvy. Prodávající je oprávněn před akceptací objednávky kontaktovat kupujícího pro ověření objednávky.

2.6. V případě, že prodávající nemůže z jakéhokoli důvodu splnit objednávku, pokusí se spojit s kupujícím, aby s ním dohodl další postup, případně zrušení objednávky.

2.7. Kupující je oprávněn oznámit e-mailem nebo telefonicky prodávajícímu zrušení objednávky do 24 hodin od odeslání objednávky. V oznámení je kupující povinen uvést jméno a příjmení, e-mailovou adresu uvedenou v objednávce a číslo objednávky, pokud již obdržel oznámení o doručení objednávky prodávajícímu, jinak popis objednaného zboží. Okamžikem doručení tohoto oznámení prodávajícímu se kupní smlouva ruší.


3. Cena, platební podmínky

3.1. Ceny uvedené v internetovém obchodě platí jen v případě obdržení e-mailové objednávky od kupujícího a jejím následným potvrzením prodávajícím.

3.2. Cena uvedená v internetovém obchodu u jednotlivých položek je cena platná v okamžiku zobrazení příslušné položky. Cena je uvedena včetně daně z přidané hodnoty.

3.3. Vedle ceny za jednotlivé zboží je účtováno přepravné dle zvoleného způsobu odběru zboží, a sice (včetně DPH):


Česká republika
Osobní odběr 0 Kč
PPL (při objednávce do 1000 Kč vč. DPH)
99 Kč
PPL (při objednávce nad 1000 Kč vč. DPH)
0 Kč
Slovenská republika
PPL (při objednávce do 100 € / 2 500 Kč vč. DPH) 8 € / 210 Kč
PPL (při objednávce nad 100 € /2 500 Kč vč. DPH) 0 € / 0 Kč

3.4. Další poplatky kromě výše uvedených (např. balné) nejsou účtovány.

3.5. Prodávající je oprávněn změnit nabízenou cenu zejména v případě podstatných změn na trhu (především v případě změny kurzu české koruny, zastavení dodávek od dodavatelů prodejce, změny cen dodavatelem prodejce, změn daní apod.). V takovém případě se prodávající pokusí spojit s kupujícím, aby s ním dohodl další postup, případně zrušení objednávky (viz čl. 2 odst. 2.6.).

3.7. Platba za zboží se provádí:

3.7.1. při osobním odběru hotově při převzetí zboží od prodávajícího,
3.7.2. při zaslání zboží zásilkovou službou PPL prostřednictvím přepravce proti předání zásilky (zásilka na dobírku).
3.7.3. Jiné způsoby platby jsou vyloučeny.

3.8. Kupujícím ze Slovenské republiky bude prodejní cena v € zaslána zároveň s potvrzenou objednávkou. Prodejní cena v Kč se přepočítá na € dle kurzu ČNB, z prvního pracovního dne v daném měsíci. Distribuční náklady do Slovenské republiky účtujeme dle výše uvedené tabulky.


4. Dodací podmínky, převzetí zboží

4.1. Dodací lhůta činí zpravidla 2-3 pracovní dny, u osobního odběru okamžitě po doručení potvrzení objednávky. O předání zboží k přepravě nebo o připravení zboží k osobnímu odběru je kupující informován e-mailem nebo telefonicky.

4.2. Zájemce může zvolit jeden ze dvou způsobů dodání zboží:

4.2. osobním odběrem v provozovně prodávajícího umístěné na adrese: Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice, tel. 222 512 123, otevírací doba: PO - PÁ 9.00 - 18.30, SO - 9.00 - 13.00 (v průběhu letních prázdnin, soboty zavřeno). Kupující je povinen na žádost prokázat svou totožnost.

4.2.2. zasláním na dobírku přepravní službou společnosti PPL do České republiky nebo na Slovensko. V oznámení předání zboží k přepravě je uvedeno číslo zásilky, podle kterého může kupující sledovat stav zásilky na internetové adrese www.ppl.cz. Do jiných než uvedených dvou zemí zboží nelze zasílat. PPL zaručuje doručení na území České republiky do druhého dne.

4.3. Pokud si kupující nevyzvedne při osobním odběru zboží do tří pracovních dní od doručení oznámení o připravení zboží k osobnímu odběru, má se za to, že odstoupil od kupní smlouvy, ledaže se s prodávajícím dohodne jinak.

4.4. Kupující je povinen zkontrolovat stav zboží při jeho převzetí. V případě zaslání přepravní službou PPL je kupující povinen zkontrolovat při převzetí neporušenost zásilky (obalu zásilky). Pokud je zásilka porušená je oprávněn převzetí zásilky odmítnout a požadovat sepsání škodního protokolu s přepravcem. Kupující by měl o této situaci informovat prodávajícího na e-mailové adrese zdravadetskaobuv@svorto.cz nebo telefonu 222 512 123.

4.5. Společně se zbožím je kupujícímu předávána i faktura a návod na údržbu a ošetřování zboží.

4.6. V případě kupujícího-spotřebitele je zboží dodáno okamžikem jeho převzetí kupujícím. V případě kupujícího-podnikatele je zboží dodáno okamžikem jeho převzetí kupujícím v případě osobního odběru a okamžikem jeho předání k přepravě v případě zaslání zboží.


5. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží

5.1. Kromě zrušení objednávky dle čl. 2 odst. 2.7. je kupující-spotřebitel oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Oznámení o odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu doručeno písemně na adresu sídla nebo elektronicky na e-mailovou adresu zdravadetskaobuv@svorto.cz nejpozději 14. den od převzetí zboží kupujícím. Další zákonné důvody odstoupení tím nejsou dotčeny.

5.2. V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit prodávajícímu kompletní zboží v originál obalu a veškeré dokumentace. Zboží musí být vráceno čisté, nepoškozené a nepoužité ve stavu, v jakém bylo kupujícím převzato.

  • V případě, že kupující zakoupil zboží přímo na prodejně svorto s.r.o., Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice, je povinen zboží vrátit osobně opět na prodejnu, kde mu bude vrácena kupní cena.
  • V případě, že kupujícímu bylo zasláno zboží PPL-kou, může zboží zaslat, nebo vrátit osobně včetně veškeré dokumentace na prodejnu, svorto s.r.o. Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice (NE NA DOBÍRKU!!!). V tomto případě z účetních důvodů, nemůžeme vracet kupní cenu přímo v prodejně, ale kupní cena bude zaslána na účet uvedený zákazníkem do 30-ti dnů od obdržení vráceného zboží. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Zásilku doporučujeme pojistit, prodávající neodpovídá za doručení zásilky s vraceným zbožím.

5.3. V oznámení o odstoupení je kupující povinen uvést bankovní spojení účtu, na který má být poukázáno vrácení kupní ceny, jinak bude částka poukázána na náklady kupujícího poštovní poukázkou na adresu uvedenou v objednávce. V oznámení o odstoupení se doporučuje uvést rovněž číslo objednávky nebo číslo faktury pro urychlení vyřízení odstoupení.

5.4. Kupní cena včetně přepravného (pokud bylo fakturováno) je poukázána kupujícímu-spotřebiteli do 30 dnů od obdržení vráceného zboží. Prodávající je dále oprávněn snížit vrácenou částku o částku odpovídající poškození nebo opotřebení vraceného zboží.


6. Výměna zboží

6.1. Prodávající nabízí výměnu zboží do 14-ti dnů, pokud je skladem.
6.2. Kupující je povinen vrátit prodávajícímu kompletní zboží v originál obalu a veškeré dokumentace. Zboží musí být vráceno čisté, nepoškozené a nepoužité ve stavu, v jakém bylo kupujícím převzato.
6.3. Kupující by měl kontaktovat telefonicky nebo e-mailem prodejnu a zjistit zda je požadované zboží skladem a domluvit se na podmínkách výměny.

  • V případě, že zakoupil zboží přímo na prodejně Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice, tel. 222 512 123, otevírací doba: PO - PÁ 9.00 - 18.30, SO - 9.00 - 13.00 (v průběhu letních prázdnin, soboty zavřeno), musí se opět dostavit osobně a po předložení originálního dokladu, mu bude zboží vyměněno, případný přeplatek vrácen, nedoplatek zaplacen hotově.
  • V případě, že kupujícímu bylo zboží zasláno PPL na dobírku, může zboží zaslat včetně kopie dokladu o nákupu (ne na dobírku!!!), nebo vyměnit osobně za zboží ve stejné hodnotě na prodejně Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice, tel. 222 512 123, otevírací doba: PO - PÁ 9.00 - 18.30, SO - 9.00 - 13.00 (v průběhu letních prázdnin, soboty zavřeno). Požadované náhradní zboží bude zasláno kupujícímu na náklady prodávajícího do 3 pracovních dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu. Cenový rozdíl mezi vyměňovaným zbožím a požadovaným náhradním zbožím bude vypořádán tak, že přeplatek bude zaslán kupujícímu na běžný účet a nedoplatek kupující uhradí při převzetí zboží prostřednictvím přepravce proti předání zásilky (zásilka na dobírku).

6.4. Pro vypořádání rozdílu cen mezi vyměňovaným zbožím a požadovaným náhradním zbožím je u vyměňovaného zboží rozhodná cena, kterou kupující za zboží zaplatil, a u požadovaného náhradního zboží cena platná v elektronickém obchodě ke dni doručení vyměňovaného zboží prodávajícímu.


7. Záruční podmínky, reklamace

7.1. Záruční doba pro kupující-spotřebitele činí dva roky a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

7.2. Reklamaci včetně reklamovaného zboží zašle kupující na adresu svorto s.r.o. Průběžná 787/30 Praha 10 - Strašnice (NE NA DOBÍRKU!!!) s popisem vady, kontaktními údaji (zpáteční adresa, telefonní číslo) a doklady prokazujícími zakoupení zboží a uvedením požadovaného způsobu vyřízení reklamace.

7.3. Záruka se nevztahuje zejména na vady:

  • způsobené běžným opotřebením,
  • vzniklé nesprávným používáním,
  • vzniklé nesprávným skladováním nebo údržbou,
  • způsobené mechanickým poškozením zboží,
  • způsobené zásahem člověka či působením jiné síly.

7.4. Kupující-spotřebitel má dle své volby právo na bezplatnou opravu nebo výměnu věci bez zbytečného odkladu, pokud zboží nebylo v okamžiku jeho převzetí kupujícím-spotřebitelem ve shodě s kupní smlouvou. Není-li takový postup možný má kupující-spotřebitel právo na poskytnutí přiměřené slevy z ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy. To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo jej sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že věc je bez vad, má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí, nebo pro který se věc obvykle používá.

7.5. Kupující-spotřebitel má dle povahy vady při uplatnění zákonné záruky tato práva:

7.5.1. jedná-li se o odstranitelnou vadu, má právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady bez zbytečného odkladu prodávajícím. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, má právo požadovat výměnu věci nebo vadné součásti. Jestliže takový postup není možný, má právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit.

7.5.2. jedná-li se o neodstranitelnou vadu bránící řádnému užívání věci jako věci bez vad, právo na výměnu věci nebo od věci odstoupit. Stejná práva náleží kupujícímu-spotřebiteli i v případě vad odstranitelných, pokud kupující-spotřebitel nemůže pro opětovný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje situace, kdy se znovu vyskytne stejná vada bránící řádnému užívání, která byla již nejméně dvakrát v záruční době odstraňována. Věc má větší počet vad, pokud má současně alespoň tři vady bránící každá jejímu řádnému užívání.

7.5.3. jedná-li se o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na výměnu věci, přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

7.6. V případě slevy z ceny nelze reklamovat vadu zboží, pro kterou byla sleva poskytnuta.

7.7. Prodávající rozhodne o reklamaci uplatněné kupujícím-spotřebitelem ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává lhůta přiměřená podle druhu věci potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Po uplynutí této 30denní lhůty má kupující-spotřebitel stejná práva jako v případě neodstranitelných vad.

7.8. Prodávající zašle kupujícímu-spotřebiteli e-mailem potvrzení, příp. mu je vydá písemně při osobní reklamaci, o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob reklamace vyřízení reklamace je požadován a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

7.9. V případě, že dojde mezi společností svorto.cz s.r.o. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2

 

Email: adr@coi.cz

 

Web: adr.coi.cz

 

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

8. Ochrana osobních údajů.

Zájemce poskytuje prodávajícímu souhlas ke shromažďování a zpracování osobních údajů poskytnutých v objednávce nebo při registraci pro účely splnění kupní smlouvy. Souhlas je poskytován na dobu neurčitou, zájemce je oprávněn svůj souhlas kdykoli písemně odvolat, pokud tím nebude zamezeno splnění kupní smlouvy ze strany prodávajícího. Zájemce má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu. Osobní údaje poskytnuté zájemcem jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány prodávajícím v souladu s právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou předávány třetím osobám

9. Závěrečná ustanovení.

9.1. Smluvní vztahy upravené těmito obchodními podmínkami se řídí právním řádem České republiky s tím, že je vyloučena aplikace Úmluvy o mezinárodní koupi zboží.

9.2. K řešení sporů vzniklých ze vztahů upravených těmito obchodními podmínkami jsou příslušné české soudy, pokud není stanovena výlučná příslušnost jinak nařízeními Evropského společenství. V případě příslušnosti českých soudů se sjednává místní příslušnost soudu dle sídla prodávajícího, pokud je možná prorogace.

9.3. Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

9.4. Kupní smlouva je prodávajícím archivována pro účely řádného splnění smlouvy. Kupní smlouva není přístupná třetím osobám. Informace o kupní smlouvě jsou kupujícímu, který je registrován, přístupné prostřednictvím jeho účtu v internetovém obchodě.

9.5. Obchodní podmínky jsou přístupné na internetových stránkách internetového obchodu.

9.6. Náklady na použití telekomunikačních prostředků pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, která se odvíjí od tarifu sjednaného zájemcem s jeho poskytovatelem telekomunikačních služeb.

9.7. Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.2.2016 a nahrazují předchozí obchodní podmínky.